Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WARSAW FREE SPIRITS 

§ 1 DEFINICJE  
1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; 
2. Konto – wydzielona część Sklepu, zabezpieczona loginem i hasłem, która umożliwia Klientowi korzystanie z dodatkowych funkcjonalności Sklepu opisanych w Regulaminie; 
4. Kupujący – Konsument, który posiada zdolność do czynności prawnych, korzystający lub zamierzający korzystać ze Sklepu;  
5. Newsletter – funkcjonalność umożliwiająca otrzymywanie przez Kupujących informacji na temat produktów, akcji marketingowych i promocyjnych oferowanych przez Sklep;  
6. Operator płatności – podmiot umożliwiający realizację usługi płatniczej dotyczącej umów zawieranych w Sklepie, odrębny od Sprzedawcy;  
8. Produkt – towar dostępny w Sklepie; 
9. PRE-ORDER –Produkt, który jest oferowany w Sklepie, objęty wydłużonym terminem dostawy;  
10. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem: https://warsawfreespirits.com/ regulamin-sklepu  
11. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem: www.warsawfreespirits.com  
12. Sprzedawca – Katarzyna Gonciarz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Warsaw Free Spirits – Katarzyna Gonciarz, z siedzibą w Warszawie, ul. Zamkowa 1/21/1, 03-890 Warszawa, wpisana do rejestru CEIDG – NIP: 5242969204, REGON: 525015179. E-mail: info@warsawfreespirits.com, tel.: 698 730 240 
13. Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Kupującego w celu uzyskania dostępu lub korzystania ze Sklepu. 

§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE 
1. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.  
2. Kupujący, którzy zamierza korzystać ze Sklepu, jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem oraz informacją o przetwarzaniu danych osobowych, a także do zaakceptowania Regulaminu.  
3. Sklep stanowi usługę świadczona drogą elektroniczną, umożliwiającą zawieranie umów sprzedaży dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie. Zawarcie umowy sprzedaży Produktów nie wymaga założenia Konta przez Kupującego. 
4. Za pośrednictwem Sklepu umowy sprzedaży mogą zawierać wyłącznie Kupujący, którzy są Konsumentami i posiadają zdolność do czynności prawnych. Osoby i podmioty inne niż Konsumenci, które chciałyby skorzystać z oferty Produktów, powinny skontaktować się ze Sprzedawcą pod adresem: info@warsawfreespirits.com. 
5. Wszystkie ceny Produktów podane na stronach Sklepu są cenami zawierającymi podatek VAT (ceny brutto).  
6. Umowa na korzystanie ze Sklepu (usługi świadczonej drogą elektroniczną) jest zawarta z Kupującym po połączeniu się Kupującego ze Sklepem i akceptacji Regulaminu, zaś rozwiązywana z chwilą zaprzestania przez Kupującego korzystania ze Sklepu.  Kupujący, który założył Konto, aby rozwiązać umowę na korzystanie ze Sklepu, powinien również usunąć Konto. 
7. Podczas realizacji zamówienia od Kupującego może być wymagane połączenie się z serwisem internetowym Operatora płatności lub skorzystanie z poczty elektronicznej Kupującego. Wymagania techniczne i prawne niezbędne do poprawnego skorzystania z tych odrębnych od Sklepu usług określają ich dostawcy.  
8. Sprzedawca zastrzega, że korzystanie ze Sklepu może wiązać się z ryzykiem związanym z wykorzystaniem sieci Internet (m.in. wirusy internetowe, ingerencja osób nieuprawnionych) oraz informuje Kupujących o konieczności przedsięwzięcia odpowiednich kroków zabezpieczających, w tym o zainstalowaniu odpowiedniego oprogramowania antywirusowego.  
9. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści sprzecznych z prawem. W przypadku otrzymania przez Sprzedawcę zawiadomienia urzędowego lub wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych dostarczonych przez Kupującego, Sprzedawca jest uprawniony do uniemożliwienia dostępu do tych danych. W celu uniknięcia wątpliwości Sprzedawca informuje, iż zgodnie z prawem nie ponosi odpowiedzialności za szkodę powstałą w wyniku uniemożliwienia dostępu do danych, których treść posiada charakter bezprawny. 

§ 3 RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ 
1. W ramach Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną obejmujące:  
prowadzenie Konta, w przypadku jego założenia przez Kupującego rejestracji;  
umożliwienie zawarcia umowy sprzedaży Produktów; 
wysyłki Newslettera.  
2. Dodatkowo Sprzedawca zapewnia Kupującym, którzy utworzyli Konto, następujące funkcjonalności:  
przechowywanie i udostępnianie Kupującemu historii jego zamówień;  
umożliwienie zmiany danych Kupującego w ramach Konta; 
umożliwienie zarządzania wyrażonymi wobec Sprzedawcy zgodami.  
3. Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego i przesłanie za jego pośrednictwem wymaganych danych. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem podanego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła. 
4. Sprzedawca może wypowiedzieć Kupującemu umowę o korzystanie ze Sklepu, w tym prowadzenie Konta, ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Kupujący korzysta ze Sklepu w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub Regulaminem, a w szczególności, gdy Kupujący:  
korzysta ze Sklepu w sposób zaburzający funkcjonowanie Sklepu; 
korzysta ze Sklepu w sposób utrudniający korzystanie ze Sklepu innym Kupującym;  
podał przy rejestracji Konta nieprawdziwe dane osobowe.  
5. Korzystanie ze Sklepu oraz jego funkcjonalności jest bezpłatne. Umowy sprzedaży zawierane z wykorzystaniem funkcjonalności Sklepu są odpłatne.  

§ 4 WYMAGANIA TECHNICZNE 
1. Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do zawarcia umowy sprzedaży w Sklepie, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez urządzenie Kupującego. Wystarczające są:  
dostęp do Internetu;  
standardowy system operacyjny;  
przeglądarka internetowa, która akceptuje pliki typu cookies i ma włączoną obsługę Javascript (przy czym zalecamy zainstalowanie najnowszej wersji przeglądarki internetowej);  
posiadanie aktywnego adresu e-mail.  
2. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.  

§ 5 NEWSLETTER 
1. Poprzez stronę Sklepu istnieje możliwość zapisania się do Newslettera w celu otrzymywania przez czas nieoznaczony, na swój adres e-mail, informacji na temat produktów, akcji marketingowych i promocyjnych oferowanych przez Sklep.  
2. Zapis do Newslettera wymaga posiadania aktywnego adresu e-mail i jego podania, łącznie z wyrażeniem odpowiednich zgód.  
3. Zapis do Newslettera należy potwierdzić, klikając w służący do tego link zawarty w wiadomości e- mail przesłanej do Kupującego po podaniu przez niego danych i wyrażeniu zgód.  
4. Z otrzymywania Newslettera można w każdej chwili zrezygnować, klikając w służący do tego link, zawarty w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.  

§ 6 ZAMÓWIENIA – ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY 
1. Kupujący może zawrzeć za pośrednictwem Sklepu umowę sprzedaży Produktów, przy czym nie jest wymagane w tym celu założenie Konta.  
2. W celu zawarcia umowy sprzedaży Produktów za pośrednictwem Sklepu należy:  
wybrać na stronie Sklepu Produkt lub Produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka” (w przypadku niektórych Produktów dodanie do koszyka może wymagać uprzedniego wyboru wariantu Produktu);  
przejść do widoku koszyka;  
zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować – Kupujący akceptuje Regulamin tylko, jeśli zapoznał się z jego treścią i rzeczywiście akceptuje jego postanowienia; akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, lecz niezbędna do zawarcia umowy sprzedaży;  
zapoznać się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych; 
wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia;  
kliknąć w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.  
4. Po kliknięciu w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” Kupujący zostanie przeniesiony na stronę transakcyjną Operatora płatności, celem dokonania płatności za Produkty. Po dokonaniu płatności, Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem zawarcia umowy sprzedaży oraz dodatkowo otrzyma potwierdzenie zawarcia umowy poprzez e-mail. Umowę sprzedaży Produktów uważa się za zawartą w chwili dokonania płatności za zamówione Produkty.  
5. Całkowita wartość transakcji objętej płatnością obejmuje cenę Produktów, koszty przesyłki oraz ewentualnie inne koszty wybranych przez Kupującego usług lub towarów.  
6. Złożenie Zamówienia oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie faktur, rachunków, faktur korygujących i duplikatów tych dokumentów w formie elektronicznej, na wskazany adres e-mail. Powyższy dokument księgowy zostanie wysłany do Kupującego za pośrednictwem wiadomości e-mail niezwłocznie po dokonaniu płatności.  
7. W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności lub prawdziwości. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.  
8. Kupujący gwarantuje, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 8 powyżej.  
10. Sprzedawca przygotuje Produkty do wysyłki w terminie 2 dni roboczych od chwili zawarcia umowy sprzedaży, za wyjątkiem zamówień dotyczących Produktów PRE-ORDER, dla których przewidywany czas przygtotowania Produktów do wysyłki może być dłuższy i zostanie wskazany w karcie produktu w Sklepie. Termin doręczenia przesyłki uzależniony jest od warunków usługi kuriera   
11. Jeśli nie będziemy w stanie dotrzymać zaplanowanego terminu skompletowania Produktów do wysyłki, poinformujemy Cię o tym niezwłocznie i do Twojego wyboru będzie należała kontynuacja realizacji zamówienia z wydłużonym terminem dostawy lub rezygnacja z zamówienia (odstąpienie od umowy).  

§ 7 METODY PŁATNOŚCI 
1. Sprzedawca umożliwia Kupującemu zapłatę za Produkty poprzez płatności elektroniczne realizowane przez Operatora płatności. Operator płatności jest odrębnym od Sprzedawcy dostawcą własnej usługi płatniczej. 
2. W przypadku, gdy nie uda się Państwu zrealizować płatności, powinni Państwo wykorzystać link w mailu dotyczącym zamówienia do ponownego przystąpienia do płatności. W przypadku jego nieotrzymania lub problemów z jego uruchomieniem, prosimy o kontakt poprzez adres e-mail: info@warsawfreespirits.com.  
3. Niedokonanie płatności w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia, spowoduje anulowanie zamówienia.  

§ 8 DOSTAWA 
1. Dostawy Produktów realizowane są przez kuriera.  Koszt wysyłki jest podany na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia. 
2. Termin dostawy Produktu wynika z regulaminów usług kurierskich.  
3. Odbierając przesyłkę z Produktem od kuriera, w miarę możliwości, Klient powinien zweryfikować w obecności kuriera czy Produkt został dostarczony w całości, bez usterek. W przypadku stwierdzenia zniszczenia Produktu, należy spisać protokół oraz poinformować o tym Sprzedawcę.  
6. Podmioty odpowiedzialne za dostawę Produktów posiadają własne regulacje co do sposobu realizacji usługi dostawy (w tym w zakresie ewentualnych reklamacji dotyczących dostawy, czasu i sposobu zgłaszania ewentualnych uszkodzeń przesyłki) – szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się na stronach podmiotów realizujących dostawę. Prosimy o zapoznanie się z tymi warunkami przed zawarciem umowy sprzedaży.  

§ 9 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 
1. Kupujący będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, poza tymi, które zostały przewidziane przez przepisy prawa, w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego Produktu, skadając oświadczenie wobec Sprzedawcy. 
2. Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Kupującego oświadczenia Sprzedawcy przed jego upływem. Koszty przesyłki zwrotnej obciążają Kupującego.  
3. Sprzedawca rekomenduje, aby Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostało złożone przez Kupującego na formularzu stanowiącym załącznik do regulaminu i dostępnym również pod adresem: ZWROTY I REKLAMACJE.  
4. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zostanie uwzględnione w przypadku, gdy Produkt i jego oryginalne opakowanie zostaną zwrócone Sprzedawcy w takim samym stanie jak w chwili ich doręczenia Kupującemu.  
5. Jeśli Kupujący chciałby skorzystać z prawa do odesłania zamówienia, powinien postępować zgodnie z naszą procedurą dostępną tutaj.  
5.  W przypadku odstąpienia od umowy Kupujący ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż̇ w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego Produktu, zwrócić produkt Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Konsument powinien zwrócić produkt na adres: 

DTW Logistics Group Sp. z o.o. 
Panattoni Park Warsaw West 
ul. Sochaczewska 98C 
05-870 Błonie  

6. Jeżeli Konsument dokonał już płatności i chciałby odstąpić od umowy sprzedaży, sugerujemy wykonać prawo do odstąpienia przed wysyłką Produktów. Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez wysyłką Produktów umożliwia uzyskanie pełnego zwrotu środków pomniejszonego o ewentualne koszty obsługi transakcji płatniczych.  
7. Anulowanie zamówienia po jego wysłaniu, jest możliwe dopiero po jego wcześniejszym odebraniu, w ramach standardowej procedury zwrotu, wraz z koniecznością poniesienia kosztów związanych z odesłaniem Produktów.  
8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:  
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;  
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  

9. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, dokonamy zwrotu środków pieniężnych niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.  

§ 10 WARUNKI REKLAMACJI  
Niezgodność Produktów z umową sprzedaży 
1. Sprzedawca umożliwia Kupującemu wykonanie uprawnień związanych z niezgodnością Produktu z umową sprzedaży.  
2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Sprzedawcę, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku zgodności Produktu z umową 
3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu z umową w zakresie określonym w art. 43b ust. 2 lub 3 Ustawy o prawach konsumenta, jeśli Kupujący został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z umową oraz najpóźniej w chwili zawarcia umowy sprzedaży wyraźnie i odrębnie zaakceptował jego cechy.  
4. Ważne jest, abyś jako Kupujący dokładnie sprawdził Produkty po otrzymaniu przesyłki w celu ustalenia, czy Produkty są prawidłowe i nie są uszkodzone. Jeśli otrzymasz Produkt i zauważysz, że jest on uszkodzony lub nie odpowiada zamówieniu, powinieneś skontaktować się z nami w ciągu 48 godzin od otrzymania Produktu.  
5. Wszelkie oświadczenia dotyczące nizgodności Produktu z umową należy zgłaszać do naszego działu obsługi klienta poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: info@warsawfreespirits.com. Prosimy o podanie numeru zamówienia i treści zgłoszenia, a my wkrótce odezwiemy się do Państwa z instrukcją, jak zwrócić Produkt.  
6. Wszelkie koszty związane z odesłaniem Produktu zwracane są Kupującemu po otrzymaniu Produktu i rozpatrzeniu zgłoszenia niezgodności Produktu z umową. W przypadku, gdy zwracany Produkt jest zgodny z umową, koszty ponosi Kupujący.  
7. Produkty zwracane do Sprzedawcy ze względu na ich niezgodnośc z umową powinny być w ramach zwrotnej przesyłki traktowane tak, jakby były bez wad. We wszystkich rodzajach zwrotów niezwykle ważne jest, aby produkt był zapakowany w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie podczas transportu.  
8. Oświadczenie o niezgodności Produktu z umową może zostać złożone przez Kupującego w formie mailowej. 
9. W przypadku stwierdzenia braku zgodności Produktu z umową, Kupujący może żądać:  
wymiany Produktu na zgodny z umową;  
zwrotu pieniędzy; 
Sprzedawca odbiera Produkt niezgodny z umową na swój koszt.  
10. Sprzedawca ma prawo do wymiany Produktu niezgodnego z umową na Produkt pozbawiony wad.  
11. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.  
12. Zwrot środków nastąpi przy wykorzystaniu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego Kupujący użył podczas dokonywania zapłaty za Produkt, chyba że Kupujący wyraźnie wyrazi zgodę na inną metodę zwrotu.  
13. W przypadku skorzystania przez Kupującego z prawa odstąpienia od umowy w sytuacjach, o których mowa w art. 43e ust. 1 ustawy o prawach konsumenta, Kupujący zwróci Sprzedawcy Produkt niezwłocznie. Wszelkie koszty związane ze zwrotem Produktu w okolicznościach wskazanych w zdaniu poprzedzającym ponosi Sprzedawca. Sprzedawca dokona zwrotu ceny zakupu w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.  
14. Kupujący może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów;  
15. Wyczerpanie trybu reklamacyjnego opisanego w ust. 1-7 nie stanowi warunku wystąpienia przez Klienta z roszczeniem na drogę sądową lub polubownego rozstrzygnięcia sporu. 

§ 11 ODPOWIEDZIALNOŚĆ DOTYCZĄCA SKLEPU 
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak dostarczenia usługi Sklepu w terminie oraz brak zgodności Sklepu z Regulaminem. Sprzedawca zapewnia świadczenie usługi Sklepu niezwłocznie po zawarciu umowy.  
2. Jeżeli usługa Sklepu nie została dostarczona niezwłocznie, Kupujący ma prawo wezwania do jej dostarczenia w trybie reklamacji określonym w §4. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy usługi Sklepu niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym z Kupującym terminie, Kupujący ten może odstąpić od korzystania ze Sklepu. Kupujący może odstąpić od korzystania ze Sklepu bez wzywania do dostarczenia usługi Sklepu, jeżeli: a) Sprzedawca oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy usługi Sklepu, lub b) Kupujący i Sprzedawca uzgodnili lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia usługi Sklepu miał istotne znaczenie dla Kupującego, a Sprzedawca nie dostarczył jej w tym terminie.  
3. W przypadku, świadczenia usługi Sklepu w sposób niezgodny z Regulaminem, Kupujący może żądać doprowadzenia usługi Sklepu do zgodności z Regulaminem poprzez złożenie reklamacji, o której mowa w §4.  
4. Kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od korzystania ze Sklepu: a) jeśli zgodnie z odpowiedzią Sprzedawcy na żądanie złożone na podstawie ust. 3 doprowadzenie do zgodności Sklepu z Regulaminem jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów; b) Sprzedawca nie doprowadzi Sklepu do zgodności z Regulaminem zgodnie z żądaniem złożonym przez Klienta; c) brak zgodności z Regulaminem nadal występuje, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Sklep do zgodności z Regulaminem stosownie do z żądaniem złożonym na podstawie ust. 3; d) brak zgodności Sklepu z Regulaminem jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe odstąpienie od korzystania ze Sklepu; e) z oświadczenia Sprzedawca złożonego w odpowiedzi na żądanie zgłoszone na podstawie ust. 3, wyraźnie wynika, że Sklep nie zostanie doprowadzony do zgodności z Regulaminem w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności.  
5. Sprzedawca jest uprawniony do odmowy uznania oświadczenia Klienta o niezgodności Sklepu z Regulaminem m.in. w przypadku, gdy: a) Środowisko cyfrowe Klienta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których mowa w Regulaminie. b) Klient nie wykonuje obowiązku współpracy w celu ustalenia czy brak zgodności Sklepu z Regulaminem w odpowiednim czasie wynika z cech Środowiska cyfrowego Klienta. 

§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE 
1. Niniejszy Regulamin oraz umowy zawierane na jego podstawie podlegająodlegaja Regulamin oraz umowy zawierane na jego podstsądy polskie mają wyłącznąyłączną jurysdykcję dla wsporów wynikających z niniejszego Regulaminu oraz korzystania ze Sklepu.  
2. Sprzedawca udostępnia Regulamin w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą Środowiska cyfrowego, którym posługuje się Kupujący (Regulamin jest udostępniany w formacie plików „pdf”). Sprzedawca rekomenduje Kupującym zapisanie Regulaminu na trwałym nośniku (np. na urządzeniu końcowym, dysku komputera, dysku przenośnym). 
3. Sprzedawca jest uprawniony do wprowadzenia zmian Regulaminu. Zmiana Regulaminu, która nie jest niezbędna do zachowania zgodności usługi Sklepu z Regulaminem, może być dokonana w uzasadnionych przypadkach, takich jak: 
zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu i konieczności dostosowania Regulaminu w celu zachowania jego zgodności z prawem;   
zmian wynikających z konieczności dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń; postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych organów administracji publicznej; 
usprawnienie działania usługi oraz obsługi Kupującego; 
zmian związanych z bezpieczeństwem świadczenia usługi Sklepu; 
przeciwdziałanie nadużyciom związanym z korzystaniem z usługi Sklepu; 
zmian technologicznych i funkcjonalnych usługi Sklepu; 
zmiany w zakresie wprowadzania nowych, dodatkowych funkcji, opcji usługi Sklepu; 
zmian redakcyjnych związanych z koniecznością poprawy, usunięcia omyłek redakcyjnych, błędów; 
zmian o charakterze administracyjnym, w tym zmian danych identyfikujących lub kontaktowych.  
4. Kupujący zostaną powiadomieniu o zmianie Regulaminu z 30-dniowym wyprzedzeniem, o ile zachowanie tego terminu jest możliwe ze względu na charakter wprowadzanych zmian, na stronie internetowej Sklepu, zaś w przypadku Kupujących, którzy posiadają Konto, pocztą elektroniczną na adres e-mail przypisany do Konta. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu, Kupujący ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę poprzez usunięcie Konta lub zaprzestanie korzystania ze Sklepu 
5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 03.07.2023 r.