Zwroty i Reklamacje
ZWROTY
Koszt związany z odesłaniem zamówienia jest po stronie klienta. Możesz odesłać produkty za pośrednictwem preferowanej firmy kurierskiej lub skorzystać z naszego kuriera DHL. Prosimy nie wysyłać zwrotów za pośrednictwem listów poleconych.
ABY ZWRÓCIĆ WYBRANE PRODUKTY Z ZAMÓWIENIA:
- Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub mailowo, na adres e-mail:info@warsawfreespirits.comaby otrzymać numer zwrotu (RA#). W treści maila prosimy o podanie numeru zamówienia oraz nazwę produktu, który będzie zwracany (pozwoli nam to szybciej procesować zwrot).
- Otrzymasz mail z naszego systemu z dokładną instrukcją, adresem zwrotu oraz Numerem RA.
- Możesz odesłać produkty za pośrednictwem preferowanej firmy kurierskiej.
- Jeśli zdecydujesz się odesłać paczkę we własnym zakresie, prosimy o przesłanie mailem numeru do śledzenia przesyłki. Prosimy nie wysyłać zwrotów za pomocą Poczty Polskiej/listów poleconych.
5. Jak tylko paczka do nas dotrze i zostanie zweryfikowana, wyślemy wiadomość potwierdzającą przyjęcie zwrotu. Środki zostają zwrócone na konto klienta do 14 dni od otrzymania zwrotu.
- Aby upewnić się, że Twój zwrot będzie zaakceptowany oraz aby przyspieszyć proces zwrotu prosimy:
Zwróć produkty w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Zwróć produkty w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu, firmowe opakowanie stanowi część produktu.
Zwróć cały produkt – jeśli kupiłaś jeden z naszych zestawów, konieczny jest zwrot całości zestawu (jeśli chcesz zwrócić część zestawu, prosimy o kontakt mailowy w tej sprawie).
Do przesyłki dołącz oryginalny dokument potwierdzający zamowienie/”Order Confirmation” (lub wydrukowane potwierdzenie zamówienia) z wypełnionym Numerem RA otrzymanym w mailu.
OGRANICZENIA DOT. ZWROTÓW
Nie akceptujemy zwrotów produktów ze śladami użycia.
Zwroty nie są dostępne dla produktów przecenionych.
Warsaw Free Spirits nie przyjmuje zwrotów ani reklamacji produktów, które były kupione w innych sklepach niż nasz sklep online.
WYMIANY
Ze względów logistycznych, nie oferujemy obecnie opcji wymiany towaru. Prosimy o złożenie nowego zamówienia przez stronę i odesłanie oryginalnego zamówienia jako zwrot według instrukcji powyżej.
REKLAMACJE
Jesteśmy przekonani, że otrzymasz doskonały produkt, jednak jeśli zdarzy się sytuacja, że otrzymasz wadliwy towar, nie martw się! Skontaktuj się z nami drogą mailową info@warsawfreespirits.com, zorganizujemy szybki zwrot i postaramy się dostarczyć Ci nowy, pełnowartościowy produkt. Twoje zadowolenie jest dla nas absolutnym priorytetem, dlatego podejmiemy wszelkie kroki, aby zapewnić Ci najwyższą jakość naszych produktów oraz niezawodną pomoc.