Zwroty i Reklamacje

ZWROTY

Koszt związany z odesłaniem zamówienia jest po stronie klienta. Możesz odesłać produkty za pośrednictwem preferowanej firmy kurierskiej lub skorzystać z naszego kuriera DHL. Prosimy nie wysyłać zwrotów za pośrednictwem listów poleconych.

ABY ZWRÓCIĆ WYBRANE PRODUKTY Z ZAMÓWIENIA:

  1. Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub mailowo, na adres e-mail:info@warsawfreespirits.comaby otrzymać numer zwrotu (RA#). W treści maila prosimy o podanie numeru zamówienia oraz nazwę  produktu, który będzie zwracany (pozwoli nam to szybciej procesować zwrot).
  2. Otrzymasz mail z naszego systemu z dokładną instrukcją, adresem zwrotu oraz Numerem RA. 
  3. Możesz odesłać produkty za pośrednictwem preferowanej firmy kurierskiej.
  4. Jeśli zdecydujesz się odesłać paczkę we własnym zakresie, prosimy o przesłanie mailem numeru do śledzenia przesyłki. Prosimy nie wysyłać zwrotów za pomocą Poczty Polskiej/listów poleconych.

    5. Jak tylko paczka do nas dotrze i zostanie zweryfikowana, wyślemy wiadomość potwierdzającą przyjęcie zwrotu. Środki zostają zwrócone na konto klienta do 14 dni od otrzymania zwrotu.

  5. Aby upewnić się, że Twój zwrot będzie zaakceptowany oraz aby przyspieszyć proces zwrotu prosimy:

    Zwróć produkty w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

    Zwróć produkty w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu, firmowe opakowanie stanowi część produktu.

Zwróć cały produkt – jeśli kupiłaś jeden z naszych zestawów, konieczny jest zwrot całości zestawu (jeśli chcesz zwrócić część zestawu, prosimy o kontakt mailowy w tej sprawie). 

Do przesyłki dołącz oryginalny dokument potwierdzający zamowienie/”Order Confirmation” (lub wydrukowane potwierdzenie zamówienia) z wypełnionym Numerem RA otrzymanym w mailu.

OGRANICZENIA DOT. ZWROTÓW

Nie akceptujemy zwrotów produktów ze śladami użycia.

Zwroty nie są dostępne dla produktów przecenionych.

Warsaw Free Spirits nie przyjmuje zwrotów ani reklamacji produktów, które były kupione w innych sklepach niż nasz sklep online. 

 

WYMIANY

Ze względów logistycznych, nie oferujemy obecnie opcji wymiany towaru. Prosimy o złożenie nowego zamówienia przez stronę i odesłanie oryginalnego zamówienia jako zwrot według instrukcji powyżej.

 

REKLAMACJE

 

Jesteśmy przekonani, że otrzymasz doskonały produkt, jednak jeśli zdarzy się sytuacja, że otrzymasz wadliwy towar, nie martw się! Skontaktuj się z nami drogą mailową info@warsawfreespirits.com, zorganizujemy szybki zwrot i postaramy się dostarczyć Ci nowy, pełnowartościowy produkt. Twoje zadowolenie jest dla nas absolutnym priorytetem, dlatego podejmiemy wszelkie kroki, aby zapewnić Ci najwyższą jakość naszych produktów oraz niezawodną pomoc.